6.6.2014

Sääilmiöitä ja tuoksuvia kukkia












Kesä. Mie niin tykkään siitä. Olen pyöräillyt ja rullaluistellut ystäväni kanssa, sekä grillannut poikaystäväni kanssa kaikenlaista hyvää sapuskaa. Tämän viikon olen ollut kesätöissä, sielläkin olen saanut nauttia lämmöstä, sillä työskentelen pihamyymälän puolella. Olen ruskettunut jo ihan mukavasti, ja veikkaan habankin kasvavan multasäkkien nostelusta!

Parisen viikkoa sitten huomasimme poikaystäväni kanssa, että hei, nyt meillä onkin ainoa mahdollisuus pitkään aikaan lähteä yhdessä reissuun. Samana iltana jo junailimmekin itsemme Tampereelle. Yhyy, siellä oli niin kaunista ja lämmintä, kun taas Rovaniemi oli silloin vielä varsin kolkko ja kalsea. Kiersimme mm. kirppareita ja puistoja, sekä kävimme katsomassa Sara Hildénin taidemuseossa Andy Warholin näyttelyn. Levynkansitaide ja "elävät muotokuvat" kolahtivat minuun. Oon käynyt Tampereella viimeksi lapsena, Särkänniemellä tietty, joten nyt minun muistoissa siinä kaupungissa on aina kesä! Onneksi Rovaniemikin on ottanut vähän kiinni asiaankuuluvan vuodenajan suhteen, joten mulla ei ihan hirveästi harmita asua täällä. ;)

Kirsikankukkia Tampereen Ortodoksisen kirkon kupeessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti