11.6.2014

Negatiivisuushaaste

Some on täynnä "positiivisuus_haasteita".

Tässä tulee #negatiivisuushaaste, #negishaaste.

1. Mulla olis tänään vapaapäivä, suunnitelmana oli mennä uimahallille. En oo saanu itteäni ajoissa ylös, ja kohtapa siellä on seuravuorot, eli radat on varattu. Miten siellä normaalit ihimiset sitte voi uida? Pitääkö ahtautua itänaapureiden keskelle kuumavesialtaaseen odottelemaan? Vai hengata sukkanöyhtän ja varpaanvälietanoiden täyttämässä saunassa?

2. Helevetti just tälle päivälle piti sattua joku yleinen remonttipäivä. Hirveä jyrinä kuuluu seinän takaa ja vessan katosta. Mitä ihimettä. Piti laittaa Agallochia soimaan täysillä.

3. Miksi tuolla nyt paistaa aurinko? Siis juuri kun tajusin olevan liian myöhäistä lähteä uimaan, ja pahin vitutusaalto vyöryi yltäni. Sitä ennen on pitäny olla niin synkkää ja ankeaa.

4. Kaapissa ei oo juuri mitään ja mie haluan mokkapaloja. Ja kiinalaista ruokaa.

5. En tykkää mun hiuksista. Ne vain ON siinä. Voisin leikata sivukaljun. 





Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi,

kierrän kriisiryhmänne kaukaa.

Älä tyrkytä minulle terapiaa,
kaada lisää paskaa mun niskaan.
Mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan.
Vituttaa, on kaikki turhaa.
Vittu kun vituttaa.

-Ismo Alanko Säätiö




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti