3.5.2014

Myydään pimeää historiaa

Oho, eipä ole tullut hetkeen kirjoitettua tänne. Joku voisi kutsua sitä blogihiljaisuudeksi, -tauoksi tai joksikin loman kaltaiseksi. Mulla tämä tauko ei ole ollut ollenkaan tarkoituksenmukaista, en ole vaan ehtinyt, enkä jaksanut. Eli pahoittelen sitä teiltä, jotka olette käyneet täällä kääntymässä ja joutuneet toteamaan, että "vanhaa paskaa". Mulla on aika lahjakkaasti opiskeluhommia rästissä, tälläkin hetkellä mun pitäis kirjoittaa jotain aivan muuta, kuin tätä. Muttako eihän sitä nyt enää näin myöhään, käsiki on vähän kipeänä ja silmiäki pikkusen väsyttäis...

Tuossa pääsiäisen aikaan käydessäni kotona, mukaani lähti pala pimeää ainesta. Nimittäin vaatekappale, jota olen käyttänyt viimeksi yläasteella! Kuulostaa pelottavalta...

 

Eipä siinä, komiathan nuo on ku mitkä! Eivät kyllä enää istu minun (saati poikaystäväni) tyyliin, joten myyn nämä pois.


Uuh, mitä yksityiskohtia. Laitoin nämä myyntiin parille facebook-kippikselle, hintaan 35€

// EDIT: Housut kävivätkin jo kaupaksi! Ihanaa, onnea uudelle omistajalle. :)

2 kommenttia: